powered by Agones.gr - Stoixima

Δευτέρα 19 Αυγούστου 2013

Δευτέρα 19/8/2013 (Αχ αυτά τα χωρία...)

Καλησπέρα σε όλους...
Ταμεία δώσαμε γενικά την Κυριακή... Μόνο τα δυο χωριά της Ελλάδας (Ατρόμητος και Αστέρας) δεν μας δικαίωσαν... Τι να περιμένεις βέβαια από ομαδούλες... Στα δικά μας τώρα... Κάποιοι μου λένε: "Που τις βρίσκεις ρε αυτές τις ομάδες και τις παίζεις... Άκου εκεί λέει Ακράνες.. Που θα τις βρει ο άλλος να τις παίξει..." Εγώ ένα έχω να πω...


Αν κάποιος θέλει να δέχεται μόνο τους αγώνες που έχει ο ΟΠΑΠ στο δελτίο του καλά να πάθει... Να μην μας ξαναδιαβάσει και να συνεχίσει να δέχεται να του κλέβουν λεφτά από την τσέπη. Για τους άλλους που ασχολούνται με το διαδίκτυο, ότι ομάδα δίνουμε θα την βρίσκουν κανονικά...
Για σήμερα θα κρατήσουμε μόνο τον άσσο της Ερεμπρο και τίποτα άλλο...
Ερεμπρο 1 (2,26) 9



Αρχικές μονάδες 23/6/2013
1000.00
Τρέχων μονάδες
1010
Στοιχήματα σε παρολί
9/15 (60%)
Μονά αποδεκτά
16/34 (47%)
Αποδόσεις 1,01 – 1,50
1/1 (100%)
Αποδόσεις 1,51 – 1,80
0/1 (0%)
Αποδόσεις 1,81 – 2,40
15/29 (51%)
Αποδόσεις 2,41 - 1000
0/3 (0%)

Αυτά και τα λέμε...

2 σχόλια:

  1. to thema einai oxi pou tha vrei tin akranes...alla na ksereis kai ti omada dineis kai protineis vreee!!!kai oxi apla epeidi mpainoun gkol stous trypious na dineis over|!!!ainteeee etoimasoou gia telaviv...!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Αν αυτοί είναι τρύπιοι, εμένα δεν με νοιάζει καθόλου... Το over να βγαίνει και ας τρώνε και 100 γκολ και ας μην ξέρω ούτε τι φανέλες φοράνε... Χαχαχαχα... Και εγώ για Σαλκε έκλεισα εισιτήρια και όχι για Ισραήλ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή